Menü
Kosár

Gyakran Feltett Kérdések

Nem. Rendelését vendégként is leadhatja, ekkor nem szükséges a regisztráció. Rendeléskor a pénztár menüben meg kell adni a személyes adatait, illetve szállítási címét, majd leadhatja a rendelést.

Kétféle fizetési mód lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a vételárat a futárnak kell átadni a termék átvételekor készpénzben, vagy kártyás fizetéssel. Ennek költsége kicsit magasabb.

Fizethet a megrendeléskor is, ezt a paypal segítségével tudja megtenni a megrendeléskor közvetlen a megfelelő opció kiválasztásával.

Jelenleg csak futáros, házhoz kézbesítéssel tud rendelni. Partnerünk az MPL.

A rendeléseket próbáljuk a lehető leghamarabb feldolgozni. A termékek közvetlen raktáron vannak, a feladás mindössze 1-2 napot vesz igénybe. Ekkor értesítjük, a futárcég jellemzően a következő munkanapon szállítja ki a csomagot. Ha nincs otthon, nem probléma, kétszer kézbesítik, ha másodjára sem sikerül, a helyi postán teszik le csomagját, melyet 10 napig még átvehet.

A feladott csomagról automatikus emailt, vagy sms-t küldünk. Ebben szerepel egy csomagszám, un. "ragszám". Legegyszerűbb a posta alkalmazásban, vagy a posta weboldalán rákeresni:

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Posta (MPL) információs telefonszám: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.


.
Sütit (cookie-t) használunk azért, hogy biztosítsuk a weboldal teljes funkcionalitását. Ha tovább böngészi az oldalt, beleegyezik a sütik használatába.